Firemný cloud F.A.Q.

Najčastejšie otázky, ktoré dostávame od našich zákazníkov.

Na čo slúži Firemný Cloud ?

Firemný Cloud je služba, ktorá ma pomôcť firemným zákazníkom zjednodušiť prácu s ich vlastnými dátami, zabezpečiť ich ochranu pred nedovoleným prístupom, či už z interného alebo z externého prostredia. V neposlednom rade má za úlohu predísť takej nenahraditeľnej strate firemných dát, ktorá by mohla mať pre firmu fatálne následky.

Potrebujeme Firemný Cloud ?

Pravdepodobne áno.

Z našich skúsenosti vieme, že firemné dáta v malých firmách nie sú spravované práve ideálne, a ich zálohovanie má od dokonalosti často ďaleko, ak vôbec nejaké zálohovanie dát firma vôbec má. Väčšina podnikov si možno ani neuvedomuje, aké dôležité sú jej dáta, a ako by ich strata v dôsledku napr. nekalého úmyslu bývalého zamestnanca alebo útoku medzinárodného útočníka, mohla ochromiť jej fungovanie na niekoľko dní, vystaviť ju riziku rôznych pokút a naštrbiť dôveru jej zákazníkov.

Vážne Potrebujeme Firemný Cloud ? Nemám žiadne dôležité firemné dáta.

Sme si istý, že máte aspoň nejaké nenahraditeľné firemné dáta.
  • Ste firma. Určite priamo alebo nepriamo (napr. cez účtovníčku) komunikujete s daňovým úradom. Vaše faktúry sú Vaše dôležité firemné dáta. Ak o ne prídete (Vy alebo Vaša účtovníčka) pravdepodobne sa nejakej tej pokute od finančného úradu za omeškanie nevyhnete. A keď nebudete vedieť, komu ste vystavili faktúry, ako budete vedieť, kto Vám už zaplatil a kto nie ?
  • A máte zamestnancov ? Aj ich osobné údaje je nutné chrániť a nestratiť ich.
  • Predávate niečo ? Vediete si skladové hospodárstvo, aby ste vedeli čo máte a čo potrebujete ? Máte chuť si spraviť nechcenú inventúru ?
  • Posielate cenové ponuky, rozpočtujete zákazky ? Určite Vám nebude vadiť ak sa stratia ?

V čom sa líšite od podobných zahraničných služieb (Dropbox, Google Drive) ?

Tieto služby sa často zameriavajú na poskytovanie svojich služieb, čo najširšiemu a najväčšiemu okruhu zákazníkov. To bohužiaľ negatívne ovplyvňuje ich schopnosť reagovať na prípadné problémy jednotlivcov dostatočne pružne a často nie sú ani schopné zabezpečiť priamy kontakt poskytovateľa služby so zákazníkom.  To môže byť napríklad veľkým problémom, ak ich automatizovaný systém nesprávne vyhodnotí aktivitu na účte zákazníka, alebo ktoréhokoľvek z jeho zamestnancov, ako škodlivú a zablokuje mu prístup k jeho vlastným dátam, prakticky bez možnosti získať ich späť.

  • Nám sa isto dovoláte a my sa o Vás postaráme, poradíme Vám pri nastavovaní Vašej služby a Vaše účty určite len tak, bez zjavnej príčiny nezablokujeme. Vaše dáta navyše neopustia priestor Európskej únie a budú podliehať jej nariadeniam o ich ochrane.

Prečo používate software NextCloud ?

Na poskytovanie našich služieb používame otvorený software NextCloud, pretože si myslíme, že slobodný software dáva slobodu aj našim zákazníkom. Ak nebudete spokojný s našimi službami, môžete kedykoľvek presunúť Vaše dáta k inému poskytovateľovi, alebo prebrať správu Vašej služby do svojej réžie.

Ako môžem využiť zľavu na službu Hosting ?

Pri objednávke našej služby Hosting, Vám automaticky poskytneme zľavu. Zároveň, ak si objednáte službu Hosting a Firemný Cloud naraz, je možné prepojiť emailové účty Vašich zamestnancov s účtami v službe NextCloud, vďaka čomu je možné spravovať všetky užívateľské účty Vašich zamestnancov naraz.

Je možné si Vašu službu výskúšať ?

Áno, naša služba poskytuje 60 dňovú garanciu vrátenia zaplatených poplatkov.

Ak nebudete spokojený s našimi službami, alebo Vami vybraná služba Vám nebude vyhovovať, vrátime Vám všetky zaplatené poplatky.

Čo znamená, že služba je v "Beta" ?

Naša služba je zatiaľ v skúšobnej „Beta“ prevádzke, keďže zatiaľ nie sme schopný okamžite pokryť dopyt zákazníkov po našich službách a ich sprístupnenie zatiaľ trvá dlhšiu dobu.